Noutati Comunicate

Agrana lanseaza experienta Margaritar 3D (2010)

21.11.2011

„Am dorit sa oferim tuturor celor care aleg brandul Margaritar oportunitatea sa beneficieze de una dintre cele mai revolutionare tehnologii video ale secolului, chiar la ei acasa. De aceea, toate mecanismele de campanie alese au fost menite sa pregateasca momentul lansarii spoturilor 3D si a adoptarii acestei inovatii. " a afirmat Sorin Soroceanu, Director Marketing, Agrana Romania.

In cadrul campaniei Premiera Margaritar 3D, a fost dezvoltata si o promotie speciala menita sa ii pregateasca pe consumatori pentru aceasta experienta chiar la ei acasa: toti cei care achizitioneaza 3 pachete de Margaritar de 1 kg primesc cadou ochelari 3D.

In prezent, cele 2 spoturi se difuzeaza in varianta 2D pe Pro TV si Discovery pana la data difuzarilor 3D, in 13 noiembrie, iar spotul Margaritar Zahar Brun de Mauritius va continua sa fie difuzat pe Discovery Channel si dupa aceasta data. 

Campania este sustinuta si in media prin machete sau proiecte speciale. Astfel, au fost inserate machete ale campaniei in saptamanalul Pro TV Magazin (editia 8 noiembrie) si revista The One (editia octombrie) care au realizat primele editii cu coperte 3D din Romania in categoria de publicatii din care fac parte. Iar ghidul tv continand programele tv din saptamana 12-19 noiembrie se comercializeaza impreuna cu un cadou, o pereche de ochelari 3 D, oferita de Zahar Margaritar.

Spotul pentru Margaritar Zahar Brun de Mauritius include o tehnica de realizare deosebita: suprafata ecranului este acoperita uniform de zahar brun si personajele animate in zahar, realizand o adevarata fresca "cu viata" in zahar.

Conceptul si coordonarea campaniei au fost realizate de Agentia de creatie Brandstalk.

Despre Agrana

AGRANA este o companie internaţională cu sediul în Austria si activează pe segmentele zahăr şi amidon la nivel european şi pe segmentul fructe la nivel mondial.


Noutati Media
Noutati Promotii
Prajitura Jocul Aromelor
Login